2013年5月13日 星期一

好來好去從來只是個IDEA

我掙扎咗15分鐘究竟呢個article係放晌邊個category到
因為呢件事係發生晌我同的老闆之間

話說我想離開香港一年 出去走走
我想同老闆好來好去 所以坦白的同佢講 睇佢可唔可以俾一年sabbatical leave我
就算唔得 返來後都希望唔駛煩搵工
過去三年 我同老闆相處得都好OK 我以為 大家真係可以有商有量
第一次同佢講完 佢叫我諗一個星期再同佢catch up

一星期後.....
'我想7月頭走' 我的語調跟表情一樣堅決
'唔得woh, contract都寫好咗要2個月前通知, 唔係我唔想放你 真係無辦法'
'咁我補錢走 得唔得?' 我認真地問
'唔得woh, 就算我而加請到人都唔會放你走 你都要handover你的工作俾你的replacement啦 我明白你好想走 但你都要明白我的企位 我唔可以真空左個位 無人幫我做野架嘛'
說到底 你都係要我諗埋你感受啫
咁我的感受呢?

我超後悔用理性的方式同佢傾 我超後悔唔一開始就掟信
愛情路上 我極度唔理智
我以為理智 事情就會不一樣
結果 有D事唔係理智一點 就會傷害小一點
我完全唔明經過大腦的決定跟無經大腦的決定有乜分別
估唔到辭職可以變到分手咁
原來 好來好去 只是一個idea  現實中係execute唔到的


沒有留言:

張貼留言