2013年6月28日 星期五

韓文輸入法

當我用GJC Rojama時打"었"的時候 , 打'ㅇㅓㅅ ㅅ '只可以出到'엇ㅅ'
於是我好努力上網搵 發覺大部份的都只係介紹用window打韓文.....

半日時間 我work out左點樣用GJC喇 決定分享下出黎俾MAC USER
在我的macbook安裝了兩個韓文輸入的program - 2-set Korean & GongjinCheong Rojama
先說2-set korean,其實個mechanic好似打倉頡咁 晌鍵盤上的每個字母代表個音節
例如你想打'안녕', 就會係'dkssud',如果要打ㅆㄲㅃㅉㄸ按住shift+鍵盤字母就可以喇!!!
好處就係習慣了就可以打得好快 但初初要去習慣背音節表真係唔易
睇其他blog話amazon係可以買到韓文的鍵盤貼紙 睇住黎打 打得多就慣lah!!! :P
(當年都係睇住有倉頡輸入鍵的鍵盤配合狂煲ICQ 今日打中文先咁快)
配上韓文鍵盤一個作參考

而我自己比較常用的是GongjinCheong Rojama,就好似注音一樣 拼音打字
我學習韓文的方法是記讀音的 所以比較方便 又唔駛望住個blank的鍵盤搵餐懵
同一例子 要打'안녕'的話,就係'ngannyeong'喇
打難小小的字,如'덟',都係在鍵盤按'deolb'就會出到喇:)
注意:就係ㅇ在vowel之前是不發音的,都要打"ng", 而ㅊ(ch), 打就可以搵到
ㅚ 雖然拼音是似weh,而看上來應該是打ㅗ(o)+ㅣ(i)對嗎? 但其實要打'oe'才找到...

去返我一開始的問題,咁'었'點打呢.....
原來跟GongjinCheong Rojama跟2-set Korean一樣,按著shift+鍵盤字母即可
我也有豬頭的時候 但總算figure it out到。
재미 있어요!

我喜歡用文字記低學習過程帶來的滿足感:)


沒有留言:

張貼留言