2013年7月20日 星期六

韓國生活(I)

終於過到來韓國喇!!原來做一個外國人晌韓國生活都唔係咁容易.....我就遇到唔小問題喇.

1) 搭地鐵
















見到上面個metro map已經令我超頭痛.....
除左線多站多 一個地鐵站仲會有好多出口 最地獄係一個出口行去另一個出口可以行成5分鐘:(
早兩日 我搭地鐵掛住玩電話miss咗個站 晌station wandering咗10mins都過唔返對面線
於是我要搭多一個站,發現左對面線晌返同一個月台*amazing*
所以如果唔小心miss咗站唔緊要 但一miss要miss 2個站 lol

基本上我只係會用4線&6線,但我都唔知點解可以搭得好錯
去明洞行完街之後 Roommate叫我搭去女子大學再轉2號巴士返屋企
本來應該係去淑明女子大學,但係我上左誠信女子大學 -_-'
最後加埋巴士落錯站 本來15-20mins的路程 我係用上左4倍時間 :(

2) 韓國身份証申請
出發前 的己經做足準備check定immigration center晌邊
去拎identity card當日出門口前都double check....點知.....
我去到橙色station(map上的右上角), tourist spot的工作人員叫我去purple station(map上的左下角)
落到去purple station附近的一個商廈問路 佢又點返我去橙色station附近
已經行左40mins,我已經累到行唔到 於是搭的士去
上到去發現 原來真係relocated....一怒之下 我係選擇再搭的士落去
咁樣行下搭下車 已經搞左差不多2hours 好不容易去到immigration center
再等左45mins之後終於到我 *feel excited*

點知佢睇完我張form就同我講"Ma'am our office only handle the residency of the districts highlighted in yellow" 再指左我去塊board到....

天啊 點解你要俾咁多考驗我

睇完之後 我深深不忿 已經4pm 如果而加趕去另一個office又好risky.
於是我落樓下飲杯咖啡  感覺好似去toy'us R買唔到玩具的小朋友一樣 
好想坐晌地下到賴死唔走.....

坦白 呢個moment我真係好想返屋企......



沒有留言:

張貼留言