2013年5月15日 星期三

我也想好過點

已經一個月了
過去的一個月收到好多朋友的關心慰問
"take care呀" "唔好唔開心啦" "過去左唔好諗喇" "放手 放過自己啦"
"你一定會搵到個更好㗎" "要過得開心D,活得比佢好呀"
心意認真的收到 衷心感謝你地
我都好想可以做到你地所講的

由隔日一餐到現在可以一日兩餐
由每日哭到現在可以忍住不哭
由唔想見人到現在可以同朋友傾野食飯
由所有話題都係佢 到現在可以唔提佢

一個月,生活慢慢回到正常
我都想好過點 我都唔想做感情的受害者
我唔需要一個咁悲壯的recovering process
如果可以 真係想按一個掣去restart 唔浪費珍貴的青春 重新再愛

有些事 我明的 不要太執著
有些人 我懂的 他們走了就不會回頭
有些愛 就只能到此 

只係一起身的時候 心會有點痛
只係聽到一些歌 眼淚會想流
只係一個人的時候 會掛住有佢晌身邊的日子

每一日都在努力練習 練習接受心痛 練習忍住淚水
不用擔心我我會一日一日的好起來

沒有留言:

張貼留言