2013年5月17日 星期五

醉痛

每次分手 我都會提醒自己 記得唔好
- 睇返拍拖時影的相及send的emails
- 聽情歌再對號入座
- 搵再前一度或幾度 望愛火重燃
- 飲酒

酒精簡直係失戀的止痛藥
回復單身最辛苦的時間應該就係訓晌床等訓著
初初我幾星期 我以為可以擺脫酒精 無一晚我可以訓超過4 hours.
面對每日繁忙工作再加唔夠訓真係好torture..

其實我好鐘意飲酒
記我同前度一齊時 我經常因為工作不如意的關係 係咁飲酒
飲完 我可以無理地發脾氣 再好好訓一覺
第二日 我可以忘記得一乾二淨
如果他追究 我就跟他道歉說飲醉左
好似一個vicious cycle - 每日都將壓力累積再累積 之後再爆

分手後 我想戒掉用飲酒麻醉自己的方法
可憐我的意志係極低
酒精係止到短暫的痛 但每日酒醒後更痛
Panadol一日再多都只可以食8粒
我諗每一晚2支wines應該maximized

一個人的好 就係我可以學習了解自己
與其去止痛 點解我唔了解一下 點解會痛?
我發現 真正的痛唔係分手帶來的 而係抑壓了一輩子的所有不快
分手後 我把這些不快去放大 覺得自己一個人好慘
唔開心 飲酒 飲醉 到最後都係要一個人解決

他去離開 係要我學識點樣為自己的情緒去負責任
2 sides to a story, 半杯水 是半滿還是半空  就留給清醒去選擇

沒有留言:

張貼留言