2013年5月25日 星期六

失戀旺季

就當我single而過份sensitive吧 但真係近呢2個月 身邊好多朋友都失戀
係唔係借對方取暖 捱過冬天後 就願意給雨水把愛情都沖走?

氣場關係 把失戀的朋友都拉近了
跟朋友reconnect 成為失戀的副產品
每個人 都帶住佢那一個‘最慘’的分手故事 
幸好大家已經成年 再不會激動到流淚眼望流淚眼
只是大家都寂寞 不願習慣‘一個人獨處’ 就聚埋一齊

mild的 就會純enjoy accompany, 有人在身邊 自己繼續連流於回憶中
hardcore的 就會鬥傷身 一個在2hrs內食晒包煙 另一個2hrs已經飲左2支紅酒
我變成了徘徊在中間的旁觀者 
我會為剛失戀的朋友感到痛心 擔心佢地幾時先可以回復過來
我會盡量去配合去陪伴 因為這過程一點都不易
我會去聆聽 同一個故事重覆說一千遍 然後就會不想再想 不想再說
我會感謝大家有相依的時光 但我更希望佢地好快唔駛再約我 又再熱戀過
慶幸 最後時間會把所有傷口治癒

做到旁觀者聽著朋友的故事 亦做了旁觀者看自己的故事
大方點 讓過去的過去 
只有難捱的深夜 沒有捱不過的晚上 right?


朋友 緣份未到不要緊 有我陪你等 :)
共勉之。

沒有留言:

張貼留言