2013年5月23日 星期四

謝謝你來過

自從上次再撞返你 跟你一起的片段就好似舊電影重播一樣

記得你問我 點解唔可以珍惜一起的時間 唔可以嬲小陣 要你氹小陣
我答你 因為時間還有很多 我鍾意嬲因為我鍾意你氹
一轉眼 已經七年了

初相識的時候 見左你已經幾次 但你無一次記得我個名
名都記唔到 我點會諗到你會鍾意我
仲係SMS年代 一個月可以同你send到差不多3000個SMS
第一次dating 黑色波子接送 我仲以為自己發緊夢
每次見面 你都會帶給我很多驚喜
有次 你買左一條Dior的頸鍊給我 我收到的時候喊唔停
唔係感動唔係開心 係我嬲你仲乜可以揀一條我最唔鍾意的俾我 仲鬧爆你唔了解我.......
仲有次 我話天氣好好要食brunch曬太陽
結果 著住裇衫的你曬到出晒汗 仲被迫飲埋杯曬暖左的白酒.....

你為我做很多  物質 給我最好的 時間 給我最多的 愛情 給我最真的
之後 你亦成為左我搵男朋友的benchmark

我係一個好無自信的人 我唔相信幸福會晌我身上發生
每次我發脾氣 係要你remind我 你好愛我
我係一個好protective的人 就好似蜜蜂一樣
每次刺痛你 都理直氣壯說是為了保護自己
我係一個好敏感的人 一但你不在我身邊
我就會胡思亂想 傷心痛哭 自己給自己一場分手戲

2年,你的成熟讓我長大 令我變得更好
我跟你的相遇 相識 相知 相愛就好似搭地鐵
你在金鐘放我走 要我找一個比你更可以照顧我的人
兜了一圈 由紅色線轉到綠色線 又轉到藍色線跟你重遇
再遇 幸好像rush hour晌月台撞見趕時間的朋友 沒停下catch up
我怕你問我幾時結婚  我怕我令你失望 我仍然未找到那個會照顧我的人

再兜一轉 希望下次再見 我可以跟你說我找到幸福
謝謝你來過我的生命 跟我坐過幾個站
我期待 跟你再遇 回憶又可以重播一次




大豬 我終於明白 最美麗的不是結局。

沒有留言:

張貼留言