2013年5月27日 星期一

矛盾

我知我寫得好似好放得開 或者寫到自己已經放低左
但deep down我都會有掛住佢的時候 但掛一掛 想一想就好
以前的我,一定會係:

每日一早起身 跟自己講要活好每一天 自己一個人也可以快樂
辛苦工作後 到了晚上就會變脆弱
問自己每日努力工作 做好自己係為D乜 
開心的 沒有他分享 不開心的 沒有他分擔
女人的心情就係咁矛盾 矛盾過後 又會自完其說
‘無左佢唔會死 不過有佢晌身邊會更加好’
‘既然分開 就證明佢唔係mr. right,何苦要為路人傷心?’
‘如果係meant to be, 一定會一齊返。Be patient. ’

去到weekend,情況更惡劣 會胡思亂想到走火入魔 
心裡頭就會諗 其實佢係咪已經有新的另一半
所以佢唔會每一日過得辛苦
所以分手後一個message都唔會send俾你
甚至會想到 其實佢係無從來都無愛過你 所以話放低就放低.....
係,女人天生都鐘意做女主角 這台戲人愈淒美 愈覺成功

我依然會有矛盾心情
但已經唔會咁令自己失控
多出時間 就休息多點
睡不著 就找個興趣
時間仍然好多 咁就多找幾個興趣

將來的你 一定會感激現在努力學習好好處理情緒的你


沒有留言:

張貼留言