2013年5月19日 星期日

收拾

螞蟻搬家 多謝B哥幫手 如果得我自己一個 都唔知要搞幾耐.....



















返到屋企 我的心情放鬆了很多
最近 同事借了一本<遇見未知的自己>俾我睇
現在的時間感覺上比以前多 所以一口氣一個weekend睇晒
一本好簡單易讀的小品 睇完後 內心出奇地平靜
我以為自己是個易滿足的人
但我要好多物質上的享受 令自己快樂
又要我的另一半 去compromise令自己幸福
無錯 都是建於外在及別人身上 極之shallow
一次分手 我以為幸福快樂已溜走

過去發生了的事實 不能改變 往前走是一定的啦
書中提到「親愛的,外面沒有別人,所有的外在事物都是你內在投射出來的結果。」
如果我的mindset不一樣 project出來的都會不一樣
因為我太保護自己 往往待人接物都令人感覺好有敵意
簡單的例子
見到同事黑臉 我會首先declare唔係我激嬲佢 置身事外
instead of 去關心去問佢仲乜事臉有難色
Project出漠不關心 我又怎能expect人家給我關心

呢個世界已經太多苦命人自怨自艾 根本唔需要多一個我去amplify
我唔係要去改變自己 變成一個偉大無私的人
而係找回真正的自己及內心的喜悅 令自己活得自在

一年買了30幾對鞋 在Toronto亂買的衣服
還有幾年都用不完的護膚品 對於我及我的蟻竇實在太多了
我想我已明白 “快樂不需要物質打造”的道理
先好好收拾自己的心 再慢慢收拾好其他的吧!

沒有留言:

張貼留言