2013年5月18日 星期六

最後一次

終於 到左要上路的時間

早兩個星期 其實ex已經send message來叫我去執返走所有野
係  屬於我的所有野都要搬走 

我一路都逃避緊 我唔想執 
晌佢的角度應該覺得我地分左手一個多月
而我就同自己講 一日未執走晒D野 都仲有彎轉
係自己呃自己架喇 失戀的人最鍾意自己呃自己架啦

Long weekend 無路可逃
我再無藉口俾自己 要完的終要完

上到去 見到佢已經為我pack好晒所有野
我的眼淚比我的腦快一大步 開始係咁流
究竟 我要感激呢個男人窩心 到分手都為我打點好一切
但係嬲佢咁決絕 半點都不想留我?

坐晌沙化 回想最後一次躺在佢大脾睇電視
再入房躺在床上 回憶過去每個晚上攬住佢睡覺
我好唔捨得 一路係咁喊 放聲地喊
喊到眼淚都流乾了 就作最後的執拾
事情 發生左就係發生左 分手已成事實 就要面對
可以做的 就係為佢摺最後一次衫

臨走前 晌佢為我一早pack好的行李入面搵返佢送俾我的首飾
放返低俾佢
鑽石 我只係會收一次 

呢個係我分手習慣 首飾我係會全數歸還
再無緣走在一起 又何苦要我掛住你

沒有留言:

張貼留言