2013年5月2日 星期四

Restart的第一天

我,又忍唔住send message俾佢
我問佢 俾一年時間大家
俾一年時間去我去做一個更加好 真正值得佢愛的人好嗎?
佢話: sounds like a good plan
認真,呢一下我真係怕俾全宇宙的女權組織插
咁樣委曲求全 我簡直係丟晒女人的架
我將我的尊嚴 雙手奉上 換來一句: sounds like a good plan....

我將呢件事講左俾個朋友聽 佢話:"對個男人黎講 有個咁樣的offer, why not?"
一年內 如果佢搵到個 要同我斷絕來往 我係無仇報的
相反 如果一年看佢咁0岩又係單身 而我又肯走返佢身邊 佢係nothing to lose架
一個女人為佢退盡自己的底線 之後佢更加唔擔心你敢走
最重要係 呢單野係零cost的

講到呢到 我不禁想起戀愛中最fundamental的問題
究竟你會止蝕離場 定係買多2手溝淡 抑或係天真到覺得過一排會升返
升返之後你又打算keep住收息定係蠃左就走 見好就收?
我終於明白青姐當年見005跌到落$33會傷感落淚 揸住成手 都唔知點走好....

投資股票 我未至於會輸到喊 
但投資愛情 點解輸到渣都無我仲要去供股?
真係覺得有potential唔想放手 定無勇氣承認和講句'只能說我輸了' 

沒有留言:

張貼留言