2013年5月4日 星期六

壞天氣

香港過去的三星期都係落雨....
原來我地已經分開左三個星期....
係我完全無留心春天的天氣 定係今年的雨季特別漫長?

過去的三個星期 我只係記得:
喝了一整個海洋的酒
流了一個泳池的眼淚
工作時間係睡眠時間的4倍
每日都望住個天由黑轉光

我同自己講 一定係天氣的關係
你以前成日同你的exs講你係weather woman, 會因為天氣的關係而心情差
見到太陽 你就會好過來

於是 我飛左去海南島
天氣好好 陽光普照 但我的心情無因為咁而放晴
當我要唔開心就不負責任地怪天氣的關係 咁點解我唔可以負責任地因為天氣好而開心?

繼續望住一片藍天轉黃 再變黑 再由天黑 日出 再轉光
愛情係唔係都一樣有cycle?
由好細個開始 我就同自己講 失戀 就係俾多次機會你restart黎過
分手就好似按著restart button 不廢一點力氣 從新上路
但我今次無去按下呢個掣
或者我係怕開住的docs無auto save, 或者係唔知個auto saved的file會放左晌邊
又或者其實係restart得太多 而從來都無整理好existing的文件

所以我決定restart前,不如先從新organize好現有的文件吧。

沒有留言:

張貼留言