2013年6月7日 星期五

SPEED DATING

其實我真係feel really blessed,咁多朋友錫我
Happy Friday,本來打算放工後早點返屋企休息下
點之收到女友人message 話今晚有speed dating event 一齊去睇下
最大的motivation係 唔駛錢 咁咪去睇下囉 =P

本來以為係去到一個venue, 大家mingle下識下朋友
點知 原來係有setting架 :o
25張檯 25對男女有4分鐘時間去認識對方 
每4分鐘響一次鐘 而男仕就移去下一張檯
坐晌15號檯的我 第一個就遇到corporate trainer,法國人 
介紹完名&職業後 已經再無野好講
我東張西望 身體語言出賣了我 
呢個時候 真係出師未捷已想走......

之後 我repeat左同一個自我介紹23次(因為時間關係 我係同唔到最後一個講野的) 
有好chill out的head hunter
有好shy的solicitor 
有好多野講的中學教師
但令我印象最深刻係一個half taiwanese half korean, 目測應該有5"11
Vancouver長大, 已完成MBA, 仲要話係做investment bank
佢望落去應該大概34歲 都幾靚仔的
聽完佢介紹後 我問自己 會唔會有點兒too good to be true呢?

Event完左之後 我聽到有2個女仔講 佢地係用假身份假名 真係純粹for fun
仲有2個法國藉bankers 佢地絕到用了對方的名字 將身份對調 
剛才的問題 我已有答案 又一個認真就輸了的case study

以前睇‘剩女’ 我同朋友同事講 好盤點會晌speed dating搵到gar...
今日 我信係會有的 



因為我晌到囉 :P
HAPPY FRIDAY EVERYONE~~~

沒有留言:

張貼留言