2013年6月5日 星期三

準備好了嗎?

轉眼 已經到了六月 距離出走的日子只剩下一個月
分手後的兩個星期 我決定 去韓國一年
大部份朋友一聽到我去韓國 都會問係唔係去整容或者係去溝仔
其實 我只係想用呢一年時間 令自己變獨立。

由細到大我都好幸運 在家, 有daddy mammy照顧
長大後 男友像接力賽一樣的 每個都悉心照料我
跟前度分開後 我回頭一看多年來的每段關係
發覺不獨立太依賴的嚴重問題

我以為自己係一個跌低後會自己爬返起身的人
無奈愛情路上 每次都係指望有人會抱返我起身
感情告吹 心痛就留俾下個男友去醫好

Instead of 逃避 我今次決定勇敢面對
去一個完全會lost in translation的地方
學習跟自己相處 學習一個人生活

我愛你 所以我要為你改變 做一個更好的人
離開 是為了回來後一起走更遠

沒有留言:

張貼留言