2013年5月9日 星期四

前男友

我認識他那年 16歲 當時他只有17歲
同佢相處的日子唔長但好快樂  好快我地就無疾而終咁分開左.....
正確黎講 應該係當時我要2揀1,而我放棄左佢
一個好的一個壞的 16歲腦筍未生埋的我 當然要個壞架啦

雖然我地分開左 但呢個前男友 穿插住晌我過去十年的日子
每一次分手了 我第一時間會想起佢
奇怪係  每次佢都會盡量出黎陪我
每次走的時候我都會依依不捨 走了 我又會send個message話 "不如一齊返啦"
無幾耐 我又再拍拖 又無再聯絡
之後 又分手 又想起佢 又見面 我又會再問 "點解唔一齊返woh?"
如事者 好快我又再拍拖 我地又再一次失去聯絡


其實我有時都會諗 點解每次都想搵佢
咁多年 我同自己講佢係我最想要的人 因為佢從來都無拋下我唔理

最後一次見佢 係晌朋友的婚禮遇上
髮型改變了 留了鬍子 回想佢由一個男仔 變成咗一個男人
過去十年 我一直搵緊一個男人同我可以grow up & grow old together
原來  他一直都在

再一次失戀 但唔會再問佢同一個問題
佢注定係俾唔到我要的愛情給我
我終於明白 愛一個人係唔需要一齊
愛一個人只係想見到佢幸福快樂
愛一個人係當佢唔開心 借肩膊 有困難 幫佢擋子彈
多謝你 令我明白愛情 明白到 我地係唔會分開




沒有留言:

張貼留言