2013年5月8日 星期三

逝去感情如Volar

近幾日先知道, Volar上星期closing party
唉 失戀 令我變到對所有事情都唔敏感 連Volar closed都遲左咁多先知...

Volar, 一個帶俾我好多回憶的地方
曾經遇過前度的現任野蠻女友 差D打交
亦跟曾經好姐妹的女朋友因為誤會而真係打交
最後 仲俾人bad listed一年先可以再入返去
仲有就係26個月之前 晌0個到認識左剛分手的他

認識的一刻 我同自己及朋友們講 佢只係我人生一個過客
一個晌Club認識的男仔 你覺得佢對你有將認真
同樣地 佢都唔會覺得你認真
真愛未必要去教會搵 但一定唔會係晌club到遇到....

一開始 我話唔想拍拖 我唔想受傷
過去發生過太多不愉快的愛情 我未ready好去愛
幾個星期相處後 我問 不如相處三個月再睇下會點
三個月 以為會好像放暑假一樣 放完就會從新開始一個學期
但原來人真的很懶惰 愛慣了 就想一路繼續愛
轉眼就一年 這應該是我最快樂的一年
從來不用擔心 因為知道有你在

以為日子會一路開心地過下去 但原來我的快樂建築左晌你痛苦之上
感謝你帶給我所有開心回憶
本來的決定 只係遲左21個月發生 你真係我人生的過客

Volar的official page說只是renovation, Volar會再重開 以新的面目再見大家
逝去感情 多快樂 多不捨 都要說再見
我唔怕再晌club到認識另一個你 下一次 我會愛得更好。

沒有留言:

張貼留言