2013年5月31日 星期五

不要說再見

呢幾日 用盡所有力氣去喊

我屋企有隻老狗 佢叫Ted,最近 他病入高肓 眼&鼻成日流血
因為細佬晌台灣的關係 我唔敢帶Ted去vet,我怕細佬見唔到佢最後一面
結果 我只可以望住呢隻老狗 無助地喊......

生老病死 一個不變的cycle 生命總會有盡頭的一日
唔知幾時開始 我懦弱 唔想亦唔敢去面對
令我最害怕的感覺係 由奄奄一息 你喊到肝腸寸斷
到無左呼吸 面對住一具冰冷屍體 愛的感覺變成心寒

相信大部份人都會講 
活在當下 珍惜每一天及現在所擁有 就叫死而無憾
但如何勇敢面對死亡呢一課 究竟要點先會學識?

我好掛住佢
我唔想一個人面對




沒有留言:

張貼留言