2013年5月6日 星期一

每月最痛的一天

做女人 好似天生出來就要受多一點苦
成日都聽到女朋友說唔方便 唔想出街 甚至有D痛到街都出唔到
慶幸其實我身體唔錯 好小病痛及無這個每月幾日,為期三十年的生理痛楚

無辦法啦 因為我地比男人更reliable,所以神就俾多樣job duty我地
imagine如果係男人去負責呢件事 宇宙早在幾千年前應該已經overloaded

這兩天 沒有PMS的情緒失控 但卻無原因的極度depressed
望望calendar, 原來到左每月最期待的日子 - 拍拖紀念日
由每月最期待變成最想逃避的一天
每月的紀念日都是一個原因去慶祝 去提醒大家又愛多一個月
在schedule記下來26個月,27個月,28個月....
我以為可以好似法定假期一樣  所以早在年頭已寫低

該紀念日已變成reminder 提醒你從新面對生活 放低對過去的依戀
要承認感情已經告吹 要承受心理上的痛
生理痛 無得選擇 但可以靠食止痛藥 令痛楚減少
心理痛 是要自己去練習堅強 學習成長
由而加開始 我可以選擇 讓自己的心去痛一天 記掛過去
定係放自己一日假 讓自己明白當初佢決定跟你戀愛 給你每月一日紀念日原是得來不易

我沒有宗教信仰 但卻享受到Easter, 佛誕及Christmas 呢一些宗教帶來的假期
愛情從來不是宗教 但他卻給我那紀念日假期 讓我學習自處。

沒有留言:

張貼留言