2013年6月3日 星期一

買樓論

上星期 朋友突然9pm左右打俾我 話出黎飲杯
宇宙會用鑽石王老五去形容我呢個朋友 4x歲 上市公司的CFO
感情空白但晚晚都出去玩 不愁寂寞
佢好關心失戀左一陣的我幾時會再拍拖 於是提議叫我不如執執d眼耳口鼻去
有埋裝修 再放盤出黎可能即刻出到貨
而學歷呀  聰明醒目心地好 呢D傢俬電器黎ja, 住落先會用到 
我: "下? New renovation + Fully furnished, 我怕人地當我service apartment咋bor"
佢話: "呀女,有時賣斷又唔係一件好事. maintenance好麻煩..
對男人黎講 好簡單 就係最好乜都唔駛煩. 我就唔介意租一世service apartment住喇."
"即係咁 個個睇你係筍盤 但連一個commitment都無 其實你係係凶宅就真" 我忍唔住爆佢.
"我貼晒紙出黎寫明係鬼盤所以咪丟空左咁耐囉, 是但啦, take it or leave it!"
傾完笑完 我就開始想 ﹣

如果尋找另一半 好似買樓一樣 咁分手咪當搬屋囉

裝修傢俬 視乎個人喜好
豪裝唔一定好住 少傢俬都可以係simplicity
有D人 買層樓就係想有個shelter 遇到任何不如意的事 返到去 最少感覺安定
有D人 有個屋企 但寧願晌街到留連 夜一夜都唔想返去
有D人 當屋企係酒店 返去剩係訓架咋
又有D人 唔止得一個屋企 有本錢 買多幾間 可以呢到住下 0個到住下囉 :P
有人好想住豪宅 至少係身份象徵
有人就算住居屋 都可以開心快樂
咸魚青菜 各有喜愛
只要你知足 就算住劏房 都可以係一種幸福


(寫到呢到想起旺角街頭金毛飛拖住D肥妹仔 完全唔理途人目光晌街攬攬錫錫。hmm.....你當我葡萄啦.....)
 

沒有留言:

張貼留言